Asiakkaat

Asiakkaat

Asiakkaat

 Yli 1000 taloyhtiötä luottaa Talotuntijaan

Isännöintitoimistot ja taloyhtiöt ympäri Suomen käyttävät Talotuntijaa teknisen kunnossapidon hallintaan. Tässä heidän tarinansa.

Image
Image
Image
Image

Miksi asiakkaamme valitsevat Talotuntijan

Miksi asiakkaamme valitsevat Talotuntijan

Miksi asiakkaamme valitsevat Talotuntijan

Talotuntija ratkaisee kolme suurinta haastetta isännöinnissä: ajan puutteen, tiedon hajanaisuuden ja hallitusten vaikean päätöksenteon. Asiakkaamme ovat kertoneet, että Talotuntija säästää viikossa useita tunteja, helpottaa asiakasviestintää ja tuo uskottavuutta tekniseen isännöintiin. Kun kaikki tieto on yhdessä paikassa ja kunnossapitotarveselvitykset syntyvät automaattisesti, arki muuttuu sujuvammaksi.

Talotuntija ratkaisee kolme suurinta haastetta isännöinnissä: ajan puutteen, tiedon hajanaisuuden ja hallitusten vaikean päätöksenteon. Asiakkaamme ovat kertoneet, että Talotuntija säästää viikossa useita tunteja, helpottaa asiakasviestintää ja tuo uskottavuutta tekniseen isännöintiin. Kun kaikki tieto on yhdessä paikassa ja kunnossapitotarveselvitykset syntyvät automaattisesti, arki muuttuu sujuvammaksi.

Talotuntija ratkaisee kolme suurinta haastetta isännöinnissä: ajan puutteen, tiedon hajanaisuuden ja hallitusten vaikean päätöksenteon. Asiakkaamme ovat kertoneet, että Talotuntija säästää viikossa useita tunteja, helpottaa asiakasviestintää ja tuo uskottavuutta tekniseen isännöintiin. Kun kaikki tieto on yhdessä paikassa ja kunnossapitotarveselvitykset syntyvät automaattisesti, arki muuttuu sujuvammaksi.

Isännöintitoimisto Maijasto Oy
Isännöintitoimisto Maijasto Oy
Isännöintitoimisto Maijasto Oy
Isännöintitoimisto Maijasto Oy

Asiakastarina

Asiakastarina

Asiakastarina

Asiakastarina

Isännöintitoimisto Maijasto Oy
Isännöintitoimisto Maijasto Oy
Isännöintitoimisto Maijasto Oy
Isännöintitoimisto Maijasto Oy

Isännöintitoimisto Maijasto Oy halusi tehdä omistamisesta ja asumisesta helpompaa asiakkailleen tarjoamalla selkeää tietoa asunto-osakeyhtiöiden eri osa-alueista. Talotuntijan käyttöönotto toi Maijastolle tiedolla johtamisen käytännön tasolle ja avasi selkeän näkymän taloyhtiöiden korjaushistoriaan. Digitaalinen alusta kokoaa kaikki kiinteistön kuntoon liittyvät tiedot yhteen paikkaan, mikä tekee kunnossapitotarveselvitysten laatimisesta vaivatonta ajantasaisen datan pohjalta. Keskustelu hallitusten kanssa on Talotuntijan ansiosta sujuvaa ja Maijasto on saanut kiitosta tietojen ymmärrettävyydestä. 

Isännöintitoimisto Maijasto Oy halusi tehdä omistamisesta ja asumisesta helpompaa asiakkailleen tarjoamalla selkeää tietoa asunto-osakeyhtiöiden eri osa-alueista. Talotuntijan käyttöönotto toi Maijastolle tiedolla johtamisen käytännön tasolle ja avasi selkeän näkymän taloyhtiöiden korjaushistoriaan. Digitaalinen alusta kokoaa kaikki kiinteistön kuntoon liittyvät tiedot yhteen paikkaan, mikä tekee kunnossapitotarveselvitysten laatimisesta vaivatonta ajantasaisen datan pohjalta. Keskustelu hallitusten kanssa on Talotuntijan ansiosta sujuvaa ja Maijasto on saanut kiitosta tietojen ymmärrettävyydestä. 

Isännöintitoimisto Maijasto Oy halusi tehdä omistamisesta ja asumisesta helpompaa asiakkailleen tarjoamalla selkeää tietoa asunto-osakeyhtiöiden eri osa-alueista. Talotuntijan käyttöönotto toi Maijastolle tiedolla johtamisen käytännön tasolle ja avasi selkeän näkymän taloyhtiöiden korjaushistoriaan. Digitaalinen alusta kokoaa kaikki kiinteistön kuntoon liittyvät tiedot yhteen paikkaan, mikä tekee kunnossapitotarveselvitysten laatimisesta vaivatonta ajantasaisen datan pohjalta. Keskustelu hallitusten kanssa on Talotuntijan ansiosta sujuvaa ja Maijasto on saanut kiitosta tietojen ymmärrettävyydestä. 

Hallitukset ja osakkaat pääsevät tarkastelemaan tietoja helposti ilman salasanaa, mikä lisää läpinäkyvyyttä ja sitouttaa osakkaat paremmin yhteiseen päätöksentekoon. Maijasto voi nyt johtaa työtään tiedon pohjalta – arvioida tulevia korjaustarpeita, perustella ehdotuksia hallitukselle ja ohjata keskustelua strategisesti. Tietojen läpinäkyvyys ja vaivaton yhteydenpito eri sidosryhmiin auttaa varmistamaan taloyhtiöiden taloudellista vakautta ja ylläpitää hyvää mainetta pankkien ja asunnon ostajien silmissä.

Hallitukset ja osakkaat pääsevät tarkastelemaan tietoja helposti ilman salasanaa, mikä lisää läpinäkyvyyttä ja sitouttaa osakkaat paremmin yhteiseen päätöksentekoon. Maijasto voi nyt johtaa työtään tiedon pohjalta – arvioida tulevia korjaustarpeita, perustella ehdotuksia hallitukselle ja ohjata keskustelua strategisesti. Tietojen läpinäkyvyys ja vaivaton yhteydenpito eri sidosryhmiin auttaa varmistamaan taloyhtiöiden taloudellista vakautta ja ylläpitää hyvää mainetta pankkien ja asunnon ostajien silmissä.

Hallitukset ja osakkaat pääsevät tarkastelemaan tietoja helposti ilman salasanaa, mikä lisää läpinäkyvyyttä ja sitouttaa osakkaat paremmin yhteiseen päätöksentekoon. Maijasto voi nyt johtaa työtään tiedon pohjalta – arvioida tulevia korjaustarpeita, perustella ehdotuksia hallitukselle ja ohjata keskustelua strategisesti. Tietojen läpinäkyvyys ja vaivaton yhteydenpito eri sidosryhmiin auttaa varmistamaan taloyhtiöiden taloudellista vakautta ja ylläpitää hyvää mainetta pankkien ja asunnon ostajien silmissä.

Asiakastarina

Asiakastarina

Asiakastarina

Asiakastarina

10+ Isännöinti
10+ Isännöinti
10+ Isännöinti
10+ Isännöinti

10+ Isännöinti näki Talotuntijan osana tämän päivän isännöinnin peruskalustoa ja otti sen käyttöön kaikkiin taloyhtiöihinsä jo vuonna 2022. Kovassa kilpailutilanteessa yritys halusi osoittaa asiakkailleen tuottavansa lisäarvoa, mikä edellytti ymmärrystä taloyhtiöiden kunnosta. Toimitusjohtaja Sami Asujamaan mukaan isännöinti ei voi enää perustua vain arjen rutiinien hoitamiseen, vaan tarvitaan helppo, ajantasainen ja selkeä näkymä jokaisen taloyhtiön kuntoon.

10+ Isännöinti näki Talotuntijan osana tämän päivän isännöinnin peruskalustoa ja otti sen käyttöön kaikkiin taloyhtiöihinsä jo vuonna 2022. Kovassa kilpailutilanteessa yritys halusi osoittaa asiakkailleen tuottavansa lisäarvoa, mikä edellytti ymmärrystä taloyhtiöiden kunnosta. Toimitusjohtaja Sami Asujamaan mukaan isännöinti ei voi enää perustua vain arjen rutiinien hoitamiseen, vaan tarvitaan helppo, ajantasainen ja selkeä näkymä jokaisen taloyhtiön kuntoon.

10+ Isännöinti näki Talotuntijan osana tämän päivän isännöinnin peruskalustoa ja otti sen käyttöön kaikkiin taloyhtiöihinsä jo vuonna 2022. Kovassa kilpailutilanteessa yritys halusi osoittaa asiakkailleen tuottavansa lisäarvoa, mikä edellytti ymmärrystä taloyhtiöiden kunnosta. Toimitusjohtaja Sami Asujamaan mukaan isännöinti ei voi enää perustua vain arjen rutiinien hoitamiseen, vaan tarvitaan helppo, ajantasainen ja selkeä näkymä jokaisen taloyhtiön kuntoon.

Talotuntija kokoaa yhteen kunnossapitosuunnitelmat, historiatiedot ja HTJ-ilmoitukset tavalla, joka helpottaa isännöitsijän työtä ja jonka taloyhtiön hallitus ja osakkaat ymmärtävät. Ohjelmisto tekee monimutkaisesta ymmärrettävää, ja kun tieto on yhdessä paikassa selkeästi esitettynä, yhtiökokouksissa syntyy parempia päätöksiä. Isännöitsijä ei enää etsi hajanaista tietoa eri paikoista, mikä parantaa sekä työn tehokkuutta että asiakaskokemusta. Asujamaan mukaan tietoon perustuva isännöinti on tulevaisuuden normi, ja Talotuntijan ansiosta 10+ Isännöinti pystyy näyttämään hoitavansa asiat suunnitelmallisesti, avoimesti ja ammattimaisesti. Se on yrityksen kilpailuvaltti.

Talotuntija kokoaa yhteen kunnossapitosuunnitelmat, historiatiedot ja HTJ-ilmoitukset tavalla, joka helpottaa isännöitsijän työtä ja jonka taloyhtiön hallitus ja osakkaat ymmärtävät. Ohjelmisto tekee monimutkaisesta ymmärrettävää, ja kun tieto on yhdessä paikassa selkeästi esitettynä, yhtiökokouksissa syntyy parempia päätöksiä. Isännöitsijä ei enää etsi hajanaista tietoa eri paikoista, mikä parantaa sekä työn tehokkuutta että asiakaskokemusta. Asujamaan mukaan tietoon perustuva isännöinti on tulevaisuuden normi, ja Talotuntijan ansiosta 10+ Isännöinti pystyy näyttämään hoitavansa asiat suunnitelmallisesti, avoimesti ja ammattimaisesti. Se on yrityksen kilpailuvaltti.

Talotuntija kokoaa yhteen kunnossapitosuunnitelmat, historiatiedot ja HTJ-ilmoitukset tavalla, joka helpottaa isännöitsijän työtä ja jonka taloyhtiön hallitus ja osakkaat ymmärtävät. Ohjelmisto tekee monimutkaisesta ymmärrettävää, ja kun tieto on yhdessä paikassa selkeästi esitettynä, yhtiökokouksissa syntyy parempia päätöksiä. Isännöitsijä ei enää etsi hajanaista tietoa eri paikoista, mikä parantaa sekä työn tehokkuutta että asiakaskokemusta. Asujamaan mukaan tietoon perustuva isännöinti on tulevaisuuden normi, ja Talotuntijan ansiosta 10+ Isännöinti pystyy näyttämään hoitavansa asiat suunnitelmallisesti, avoimesti ja ammattimaisesti. Se on yrityksen kilpailuvaltti.

10+ Isännöinti
10+ Isännöinti
10+ Isännöinti
10+ Isännöinti
Hämeen Isännöinti- ja taloushallintopalvelut Oy
Hämeen Isännöinti- ja taloushallintopalvelut Oy
Hämeen Isännöinti- ja taloushallintopalvelut Oy
Hämeen Isännöinti- ja taloushallintopalvelut Oy

Asiakastarina

Asiakastarina

Asiakastarina

Asiakastarina

Hämeen Isännöinti- ja taloushallintopalvelut Oy
Hämeen Isännöinti- ja taloushallintopalvelut Oy
Hämeen Isännöinti- ja taloushallintopalvelut Oy
Hämeen Isännöinti- ja taloushallintopalvelut Oy

Hämeen Isännöinti- ja taloushallintopalvelut Oy:n toiminnan keskiöön kuuluu luotettava ja läpinäkyvä palvelu, jossa taloyhtiöiden hallitukset pääsevät näkemään kirjanpidon ja taloyhtiön kunnon reaaliaikaisesti sähköisten palveluiden kautta. Talotuntija on mahdollistanut taloyhtiön kunnon ja korjaustarpeiden selkeän näkymän taloyhtiön päättäjille. Talotuntijan käyttö on tuonut yritykselle monia konkreettisia hyötyjä: kokousaikataulut ovat lyhentyneet ja remonteista sekä kunnossapidosta viestiminen on helpottunut merkittävästi. Kuvat ja aikajanat helpottavat asioiden esittämistä ja viemistä eteenpäin hallituksille ja yhtiökokouksille. Päätöksentekoprosessi on tehostunut ja yhteistyö hallitusten kanssa on parantunut, kun kaikki taloyhtiön kuntoon liittyvä tieto on helposti saatavilla ja päivitettävissä

Hämeen Isännöinti- ja taloushallintopalvelut Oy:n toiminnan keskiöön kuuluu luotettava ja läpinäkyvä palvelu, jossa taloyhtiöiden hallitukset pääsevät näkemään kirjanpidon ja taloyhtiön kunnon reaaliaikaisesti sähköisten palveluiden kautta. Talotuntija on mahdollistanut taloyhtiön kunnon ja korjaustarpeiden selkeän näkymän taloyhtiön päättäjille. Talotuntijan käyttö on tuonut yritykselle monia konkreettisia hyötyjä: kokousaikataulut ovat lyhentyneet ja remonteista sekä kunnossapidosta viestiminen on helpottunut merkittävästi. Kuvat ja aikajanat helpottavat asioiden esittämistä ja viemistä eteenpäin hallituksille ja yhtiökokouksille. Päätöksentekoprosessi on tehostunut ja yhteistyö hallitusten kanssa on parantunut, kun kaikki taloyhtiön kuntoon liittyvä tieto on helposti saatavilla ja päivitettävissä

Hämeen Isännöinti- ja taloushallintopalvelut Oy:n toiminnan keskiöön kuuluu luotettava ja läpinäkyvä palvelu, jossa taloyhtiöiden hallitukset pääsevät näkemään kirjanpidon ja taloyhtiön kunnon reaaliaikaisesti sähköisten palveluiden kautta. Talotuntija on mahdollistanut taloyhtiön kunnon ja korjaustarpeiden selkeän näkymän taloyhtiön päättäjille. Talotuntijan käyttö on tuonut yritykselle monia konkreettisia hyötyjä: kokousaikataulut ovat lyhentyneet ja remonteista sekä kunnossapidosta viestiminen on helpottunut merkittävästi. Kuvat ja aikajanat helpottavat asioiden esittämistä ja viemistä eteenpäin hallituksille ja yhtiökokouksille. Päätöksentekoprosessi on tehostunut ja yhteistyö hallitusten kanssa on parantunut, kun kaikki taloyhtiön kuntoon liittyvä tieto on helposti saatavilla ja päivitettävissä

Järjestelmän avulla on helpompi suunnitella ja seurata kunnossapitotoimenpiteitä, mikä parantaa kiinteistön arvoa ja osakkaiden tyytyväisyyttä. Yksi Talotuntijan merkittävistä eduista on tiedon säilyvyys: hallituksen vaihtuessa kaikki tiedot säilyvät järjestelmässä, mikä helpottaa uuden hallituksen perehtymistä ja päätöksentekoa. Käyttöönotto oli helppoa tarpeeksi tuen ja selkeiden ohjeiden ansiosta, mikä varmisti mutkattoman siirtymän uuteen järjestelmään.

Järjestelmän avulla on helpompi suunnitella ja seurata kunnossapitotoimenpiteitä, mikä parantaa kiinteistön arvoa ja osakkaiden tyytyväisyyttä. Yksi Talotuntijan merkittävistä eduista on tiedon säilyvyys: hallituksen vaihtuessa kaikki tiedot säilyvät järjestelmässä, mikä helpottaa uuden hallituksen perehtymistä ja päätöksentekoa. Käyttöönotto oli helppoa tarpeeksi tuen ja selkeiden ohjeiden ansiosta, mikä varmisti mutkattoman siirtymän uuteen järjestelmään.

Järjestelmän avulla on helpompi suunnitella ja seurata kunnossapitotoimenpiteitä, mikä parantaa kiinteistön arvoa ja osakkaiden tyytyväisyyttä. Yksi Talotuntijan merkittävistä eduista on tiedon säilyvyys: hallituksen vaihtuessa kaikki tiedot säilyvät järjestelmässä, mikä helpottaa uuden hallituksen perehtymistä ja päätöksentekoa. Käyttöönotto oli helppoa tarpeeksi tuen ja selkeiden ohjeiden ansiosta, mikä varmisti mutkattoman siirtymän uuteen järjestelmään.

Asiakkaat

Asiakkaat

Asiakkaat

Asiakkaat

Lue lisää asiakkaistamme

Jokainen taloyhtiö ja isännöintitoimisto on erilainen – mutta haasteet ovat usein samat. Näissä asiakastarinoissa kerromme, miten Talotuntija on auttanut isännöitsijöitä säästämään aikaa, taloyhtiöiden hallituksia tekemään parempia päätöksiä ja koko toimistoja kasvamaan tehokkaammin.

Asiakaskokemuksia

Asiakaskokemuksia

Asiakaskokemuksia

Asiakaskokemuksia

Tätä mieltä asiakkaamme ovat

Talotuntija on käytössä sadoissa taloyhtiöissä ympäri Suomen.

Kreetta Vuorinen

Hallituksen puheenjohtaja, Asunto Oy Vantaan Haapapuisto

“Talotuntija on vahvistanut näkemystäni siitä, että pitkäjänteinen korjaushankkeiden suunnittelu on äärettömän tärkeää.”

Kreetta Vuorinen

Hallituksen puheenjohtaja, Asunto Oy Vantaan Haapapuisto

“Talotuntija on vahvistanut näkemystäni siitä, että pitkäjänteinen korjaushankkeiden suunnittelu on äärettömän tärkeää.”

Kreetta Vuorinen

Hallituksen puheenjohtaja, Asunto Oy Vantaan Haapapuisto

“Talotuntija on vahvistanut näkemystäni siitä, että pitkäjänteinen korjaushankkeiden suunnittelu on äärettömän tärkeää.”

Kreetta Vuorinen

Hallituksen puheenjohtaja, Asunto Oy Vantaan Haapapuisto

“Talotuntija on vahvistanut näkemystäni siitä, että pitkäjänteinen korjaushankkeiden suunnittelu on äärettömän tärkeää.”

Satu Hakkarainen

Yrittäjä, Hämeen Isännöinti- ja taloushallintopalvelut Oy

"Aikaa säästyy, kun kaikki taloyhtiön kuntoon liittyvä tieto on helposti saatavilla ja päivitettävissä. Talotuntija on ajankäytön säästöä ja tehokkuutta parantava työkalu. Se on korvaamaton apu jokaiselle isännöintitoimistolle."

Satu Hakkarainen

Yrittäjä, Hämeen Isännöinti- ja taloushallintopalvelut Oy

"Aikaa säästyy, kun kaikki taloyhtiön kuntoon liittyvä tieto on helposti saatavilla ja päivitettävissä. Talotuntija on ajankäytön säästöä ja tehokkuutta parantava työkalu. Se on korvaamaton apu jokaiselle isännöintitoimistolle."

Satu Hakkarainen

Yrittäjä, Hämeen Isännöinti- ja taloushallintopalvelut Oy

"Aikaa säästyy, kun kaikki taloyhtiön kuntoon liittyvä tieto on helposti saatavilla ja päivitettävissä. Talotuntija on ajankäytön säästöä ja tehokkuutta parantava työkalu. Se on korvaamaton apu jokaiselle isännöintitoimistolle."

Satu Hakkarainen

Yrittäjä, Hämeen Isännöinti- ja taloushallintopalvelut Oy

"Aikaa säästyy, kun kaikki taloyhtiön kuntoon liittyvä tieto on helposti saatavilla ja päivitettävissä. Talotuntija on ajankäytön säästöä ja tehokkuutta parantava työkalu. Se on korvaamaton apu jokaiselle isännöintitoimistolle."

Rauli Oikarinen

Perustaja ja operatiivinen johtaja, Fluxio Isännöinti Oy

”Talotuntija hienosti täydentää isännöitsijän työkalupakkia ja palvelun käyttö sopii Fluxion arvoihin tehdä työt tehokkaammin ja läpinäkyvämmin.”

Rauli Oikarinen

Perustaja ja operatiivinen johtaja, Fluxio Isännöinti Oy

”Talotuntija hienosti täydentää isännöitsijän työkalupakkia ja palvelun käyttö sopii Fluxion arvoihin tehdä työt tehokkaammin ja läpinäkyvämmin.”

Rauli Oikarinen

Perustaja ja operatiivinen johtaja, Fluxio Isännöinti Oy

”Talotuntija hienosti täydentää isännöitsijän työkalupakkia ja palvelun käyttö sopii Fluxion arvoihin tehdä työt tehokkaammin ja läpinäkyvämmin.”

Rauli Oikarinen

Perustaja ja operatiivinen johtaja, Fluxio Isännöinti Oy

”Talotuntija hienosti täydentää isännöitsijän työkalupakkia ja palvelun käyttö sopii Fluxion arvoihin tehdä työt tehokkaammin ja läpinäkyvämmin.”

Background image
Background image

Haluatko kuulla lisää asiakkaiden kokemuksista?

Varaa maksuton demo ja katso, miten Talotuntija helpottaa isännöinnin arkea ja tuo taloyhtiöiden kunnossapidon hallintaan uuden tason.

Background image

Haluatko kuulla lisää asiakkaiden kokemuksista?

Varaa maksuton demo ja katso, miten Talotuntija helpottaa isännöinnin arkea ja tuo taloyhtiöiden kunnossapidon hallintaan uuden tason.

Background image

Haluatko kuulla lisää asiakkaiden kokemuksista?

Varaa maksuton demo ja katso, miten Talotuntija helpottaa isännöinnin arkea ja tuo taloyhtiöiden kunnossapidon hallintaan uuden tason.